Aktuella utbildningar

Recensioner

Lazar

Jag närmar mig slutet av min utbildning för inköpare med hållbarhetskompetens med stor tillfredsställelse. Läroplanen har varit omfattande och balanserad, med praktiska tillämpningar som har stärkt min kunskap. Flexibla studiealternativ har underlättat min anpassning till nuvarande livssituation. Lärarnas branscherfarenhet har ytterligare berika...

Visa mer
Jonathan W

Med hjälp av YA så kan jag ta nästa kliv i min karriär och skaffa mig extremt mycket nyttigt lärande, saker som jag trodde jag hade koll på har jag nu mera verkligen koll på! Lärarna och all annan personal vi har att göra med är suveräna och duktiga på att lära ut! Rekommenderar alla som vill ta karriären vidare att leta bland YA's utbildningar!

Haft en bra upplevelse. Bra tekniska hjälpmedel och bra och engagerade lärare.

Hitta Yh-utbildningar och Yrkeshögskolor

På Yhutbildningar.se hittar du information om vilka Yrkeshögskoleutbildningar, förkortat Yh-utbildningar, som finns och hur man söker dem. Idag kan du söka och hitta information om 1091 Yh-utbildningar från olika Yrkeshögskolor över hela landet. Det generella för Yh-utbildningar är att dem uppstår när det finns ett särskilt behov på arbetsmarknaden. Yh-utbildningarna är ofta något kortare än en högskole/universitetsutbildningar och de innehåller mycket praktik. Att läsa en Yh-utbildning är kostnadsfritt och berättigar till studiemedel.

Till varje utbildning du finner här presenteras den viktigaste informationen du behöver för att kunna jämföra olika Yh-utbildningar med varandra såsom behörighetskrav, startdatum, sista ansökningsdag och mycket mer. Vill du börja studera och letar efter en Yh-utbildning? Gör dig själv en tjänst. Använd dig av vår söktjänst och hitta utbildningen för dig! Lycka till med ditt studieval!
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀