Aktuella utbildningar

Recensioner

Elis

En utbildning som är bra förklarat och alla föreläsningar är underhållande.

Blivande behandlingspedagog

Utbildningen är otroligt intressant och rolig. Man läser ämne som verkligen är intressanta och relevanta för dagens samhälle! Ändå negativa med skolan är att det är lite dåligt med saittplatser till oss som tar med mat hemifrån

VF

Delvist intensiv. Bra innehåll. Vill du kan du kombinera jobb 75% och studier

Reveljen Kommentar:
Tack för din recension!

Hitta Yh-utbildningar och Yrkeshögskolor

På Yhutbildningar.se hittar du information om vilka Yrkeshögskoleutbildningar, förkortat Yh-utbildningar, som finns och hur man söker dem. Idag kan du söka och hitta information om 1097 Yh-utbildningar från olika Yrkeshögskolor över hela landet. Det generella för Yh-utbildningar är att dem uppstår när det finns ett särskilt behov på arbetsmarknaden. Yh-utbildningarna är ofta något kortare än en högskole/universitetsutbildningar och de innehåller mycket praktik. Att läsa en Yh-utbildning är kostnadsfritt och berättigar till studiemedel.

Till varje utbildning du finner här presenteras den viktigaste informationen du behöver för att kunna jämföra olika Yh-utbildningar med varandra såsom behörighetskrav, startdatum, sista ansökningsdag och mycket mer. Vill du börja studera och letar efter en Yh-utbildning? Gör dig själv en tjänst. Använd dig av vår söktjänst och hitta utbildningen för dig! Lycka till med ditt studieval!
Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀